Rexxar Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Jeg er blitt pent nødt til å anskaffe meg en ny strømforsyner nå. Ned gamle er blirr megeteustabil og ønsker ikke at den plutselig skal ta fyr mens den er i kabinettet. Lurer på om det er noen som har noen gode forslag til type. Prisklassen kan være opp til 500-600 kr. har sett litt på denne . Er den noe? Flere forslag taes imåt med glede. PS: DRiter i hvordan dens er ut. Endret 14. desember 2005 av Rexxar Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kan anbefale mist 500watt, kjempebra. Litt dyrere. Men etter min mening er det verdt det! Du finner den på microplex! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Denne er kraftig: Fortron/Source Strømforsyning ATX 400W 120mm Vifte, SATA, 20/24pin 549 kr. Lenke til kommentar
Rexxar Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Hm, Forton/Sourcen ser forsåvidt bra ut den. Kom gjerne med flere forslag folkens:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå