mcgroven Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nostalgikere der ute bør sperre opp sine rødsprengte øyne. Bubble Bobble er endelig tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Radial Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ahh så mange minner som strømmet på når jeg leste dette. Husker gode gamle "bøbbel båbbel" på amiga500 =) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Såg spillet i butikken her om dagen. Mulig jeg skaffer meg det da jeg spilte dette ufattelig mye på NES. Har ikke tall for hvor mange ganger jeg og vennene fullførte det spillet Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det bilder fra den orginale eller "oppdaterte" versjonen? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Bildene er fra den nye versjonen. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tror jeg står over; den "originale" inngår i Taito Legends på PS2, og da er det ikke verdt pengene å ha dette ene spillet på DS. Håndholdt-konsoll-spillprodusentene synes å ville melke retro-bølgen for det den er verdt - ref. Nintendos ett spill per cartridge i NES Classic-serien. Til sammenligning presser man inn så mange titler man får plass til på retro-samlingene på andre konsoller... Dog finnes unntak med fire eller fler titler, som Namco Museum eller Konami Arcade Classics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg