andjohnsen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg tråler for tiden nettet for å finne en laptop/mobil PC som har to eller tre skjermer. Er det noen som veit om det finnes en realisert løsning ? følgende løsning (eller tilsvarende) er ønskelig: 3 skjermer fysisk tilkoblet til en laptop, ønskelig at skjermene kan foldes sammen når PCen skal bæres med. evt med et system for å henge på to skjermer utenpå laptopskjermen. Løsningen må være både mobil og være plassbesparende ( noe frittstående skjermer ikke er pga mangel på/ikke eksisterende bordplass ) Noen som kan hjelpe meg med dette? Enten ved tips om ekstisterende løsninger, ved å gi meg et navn på noen som kan klare å bygge en slik løsning eller ved å tipse meg om andre forum/sites dette innlegget kan passe bedre på. Forslag med kritiske suksessfaktorer (som penger, teknologi osv dersom prototyping må til) tas i mot med takk! Mvh Anders Johnsen [email protected] Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Vanskelig å finne vil jeg tro... Nærmeste jeg kom var denne. Tablet pc m/ 2x skjerm http://www.dualscreen.com/proplus1520m.cfm Påbyggingsmoduler til bærbar pc http://www.xview.com/products/mobile.html Kanskje ikke helt det du så etter, men var det nærmeste jeg kom. Lenke til kommentar
andjohnsen Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Var faktisk ikke så dumt den 2-VU tablet pc'en Har også pratet med zepto computers, som ser ut til å kunne finne en løsning på problemet (bygge en prototype). Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 vennligst hold oss oppdatert med hvordan det går.. et lite spørsmål også. hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Breiker, mest sannsynlig vil han vel kjøre en to/tre-skjermsløsning som han kan ta med seg. Jeg skjønner han godt, frusterende med kun 15" på den bærbare. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 skal han spille? sitte med grafisk arbeid? osv osv 3 skjermer må jo sluke no vanvittig med strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå