Simira Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Helt siden jeg installerte ny kjøler (Arctic Cooling Freezer 64) i den ene maskinen min, har den med jevne mellomrom gitt fra seg et "pip" når den står på (stort sett døgnet rundt). Temperatur på cpu er helt fin, og jeg kan ikke finne noen andre åpenbare feil, men det er et typisk kort "hw-feil"-pip. Noen forslag/idèer? Andre som har erfaringer med denne kjøleren, siden jeg mistenker at den spiller en rolle her? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Den er på tur til å selvdetonere... Hehe, neida, det kan godt være at hovedkortet for eksempel har problemer med å lese hastigheten på prosessorviften. Eller at den ikke greier å få en måling i det hele tatt... Min peip ivertfall med jevne mellomrom når den ikke hadde kontakt med prosessorviften..! Lenke til kommentar
Simira Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Det løser strengt tatt ikke problemet, dessverre... Prøver ut BIOS-innstillinger, men det ser mørkt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå