kaffi Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei jeg lurer på om noen her har erfaring med den nederste (2005 Boschmann ZX3-T6D) http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=23# her? OM den står til spesifikasjonene må jo dette være en konge forsterker i forhold til pris... Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Clas Ohlson De selger de jo her så.. Vel.. Tror du kan få bedre forsterekere for den prisen Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hva er det du skal drive med denne? Ellers ville jeg ligget unna produsenter som reklamerer med parametre som dette; THD: > 0.0005 At THD > 0.0005 er ikke noe rart, men for å snu på det vil nok en mer riktig (og sannsynlig?) oppgivelse av parameteret være THD >5% <= 10% v/5000Hz 50W RMS. Matematiske definisjoner er tydeligvis ikke produsentens sterkeste side, hehehe Du får det du betaler for, det eneste rådet jeg kan gi deg er å satse på få men gode komponenter. Vurder også hvor mye strøm dynamo og batteri kan levere til anlegget opp mot det du bestiller, det er mye å ta hensyn til og en helhetlig tankegang lønner seg alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå