oivind_skar Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Den er råtøff og gir cockpitfølelse bak rattet, viser vår prøvekjøring. Hondas nye Civic snur ikke bare opp ned på konseptet "liten familiebil" - folk snur seg etter den også! Les mer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 tydeligvis at det er bare meg som syns civicen ikke er tøff Fronten er jo dritstygg men bak er den ok,kule eksospotter og. Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Tror jeg venter med å kjøpe romskip til de lager et som faktisk kan fly Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den bilen er helt.. SMUD! Har sitti i den, prøvekjørt den, digg bil! Sitter godt, lekkert utseende, lekker 1,8l. Helt perfekt! Skal kjøpe meg en sånn når jeg får lappen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Klarer ikke like fronten på den der. Minner meg om Oldsmobile fra midten av 90-tallet og utover. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Men hvor morro kan du ha det med den? Sa noen fwd? Dessuten kan du få ei bøtte med dritt til å se bedre ut :!: Endret 15. februar 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Hardflip Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Civic er helt tragisk.. drit stygge er de.. rett og slett Dessuten er det jo FWD da, som er maks lol! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er jo ikke noe nytt at Civic er FWD, noe de har vært de 6 (??) første generasjonene.. Hvis alt som ikke er RWD/AWD er maks lol, så har du jammen ikke så store spekteret å gå på når du skal kjøpe bil... Mye fett blandt FWD selvom det ikke er like gøy Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Synes nye Civic'en ser grei ut jeg og at den ser bedre ut paa veien enn paa bilder. At den er FWD er vel positivt for den gruppen Honda vil selge til. Tror ikke driftere er maalgruppen deres :-) Men kommer'n med 2litern (197 hester) og 6-trinnskasse komboen som dem selger i USA? - Per Christian Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Selv liker jeg utseendet meget godt. Prøvekjørte en på fredag og stordrivdest i den. Lurer på å bestille meg en i løpet av kommende uke. Andre som faktisk har erfaringer med bilen? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Selv liker jeg utseendet meget godt. Prøvekjørte en på fredag og stordrivdest i den. Lurer på å bestille meg en i løpet av kommende uke. Andre som faktisk har erfaringer med bilen? 5667751[/snapback] Jeg har hatt en 1.8 Sport til prøvekjøring siden onsdag, og digger bilen! "Knekken" på bakruta sørger for at det er vanskelig å se biler som ligger bak deg, ihvertfall for folk på min høyde (193 cm). I bilen jeg har til lån er det sotede ruter hele veien rundt, og dermed er dette spesielt et problem i mørket, da spoiler'n sitter i samme høyde som frontlyktene på bilen bak. Dessuten har setene historiens dårligste sidestøtte. Bortsett fra dette har jeg ikke noe å utsette på bilen - ellers digger jeg den. Fett utseende, fett interiør og med 1.8-literen på 140 hester mangler man heller ikke pulver. Det er ikke noen racerbil, men den gjør jobben og vel så det. "Min" bil er en toppspec'a utgave med en haug utstyr (Bluetooth-handsfree, stor stereo, DVD-spiller etc) og i svart med sota ruter og mørke 18-tommere i gunmetal-farge ser den rett og slett rå ut. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hmm...er du storebroren til Tee-Zee eller? Er 190cm selv, og synes det var litt dårlig sikt bak, men gikk greit. DVD-spiller? Betyr det at du har skjerm i taket, eller er det bare det som følger med når man har navigasjon? Hva slags stereo-oppgradering har du? Er lyden bra? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Ja, det er han. Skjerm i taket bak var det på den, ja. Ingen skjerm foran, noe som sikkert kunne vært OK når man venter på kona som er i butikken. Da er man igjen inne på økonomi, og hvor stor bruk man faktisk har for det. Skjermer foran har jo egentlig ikke lov til å fungere hvis man kjører over 5 eller 10 km/t. Endret 26. februar 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ser ikke helt for meg at jeg får bruk for skjerm i taket. Det er vel helst når man skal på langtur med unger i baksetet! Hvordan fungerer mp3-spilleren? Må man skippe sang for sang som ved vanlig CD, eller kan man få en liste med sangnavn på skjermen som brukes til navigasjon? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Ser ikke helt for meg at jeg får bruk for skjerm i taket. Det er vel helst når man skal på langtur med unger i baksetet! Hvordan fungerer mp3-spilleren? Må man skippe sang for sang som ved vanlig CD, eller kan man få en liste med sangnavn på skjermen som brukes til navigasjon? 5671109[/snapback] Jeg er litt usikker på hva den stereo-oppgraderinga består av, har ikke kikket så nøye på spesifikasjoner enda, men "bass-pakke" var uttrykket Honda brukte om det. Tror det består av litt større mellomtoner og muligens en ørliten sub et eller annet sted. MP3-spilleren har jeg ikke testa enda, men tror nok man skipper sang for sang som ved CD. Jeg regner med at den kan spille alle filer random, alle filer i rekkefølge eller alle filer i en mappe random eller i rekkefølge. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvordan er lyden i bilen da? Er den bra, eller bør jeg droppe den oppgraderingen? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Lønner seg vel aldri å kjøpe "fabrikkoppgraderinger", bedre da å få noen til å bygge noe mer spesifikt for deg seinere da Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm...sikker på det? Jeg liker bare tanken på å få det orginalt. Ha et sted å forholde meg til om noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det skjønner jeg, men da får du nok ikke den lyden du kunne tenke deg i forhold til noe du velger helt selv Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmm...jeg er ikke så voldsomt kresen på lyd...vil bare ha et bra anlegg man kan skru litt opp på... ...men er ganske skeptisk til å kjøpe uten å ha hørt på det! :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg