Teodor1979 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=6089 Dette ser jo unektelig rått ut med tanke på at hovedkort etterhvert kanskje vil komme med støtte for disse i SLI Men DYRT blir det Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Veldig gammel nytt egentlig. Har vært flere tråder angående det skjermkortet. Det koster å være kar, og med 2 slike korti sli, da blir det ytelse, hehe. Men det vil kanskje komme dual gtx, får krysse fingrene. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Sikker på at det fungerer med 2 slike i SLI da? Brukes ikke SLI allerede for å få begge GPU'ene til å funke sammen? Endret 14. desember 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Veldig gammel nytt egentlig. Har vært flere tråder angående det skjermkortet. Det koster å være kar, og med 2 slike korti sli, da blir det ytelse, hehe. Men det vil kanskje komme dual gtx, får krysse fingrene. 5291925[/snapback] var helt nytt for meg dette og jeg trodde jeg fulgte passe godt med, men men... Skal prøve å holde meg enda bedre oppdatert i fremtiden Når det gjelder støtte for disse stemmer d at SLI på hovedkortene i dag får to GPU'er til å funke sammen så vidt jeg vet, men håper jo på noen som kan støtte 2X2 snart Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Dette kortet ble testet her på HW.no for en tid siden, så det er allerede en tråd om dette. Det med å koble to slike sammen går ikke pga sli blir brukt til å koble sammen de gpu'ene. Etter hva jeg har fått med meg er Nvidia bare nødt til å slå på dette i driveren for at det skal fungere. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Om noen lurer på om det kortet funker i SLI ? sjekk her, det funker, men bare med 77.77 drivere. Det er heller ikke alle spill som drar nytte av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå