kunchun Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg skal ha Solarium på hytta mi. Noen som vet hvor jeg eventuelt får kjøpt dette? Jeg og Liinda er veldig "keene" åp det, og har også veldig lyst på badstue! Vurderer også en fet hjemmekino, noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Første tanken som slår meg er at du er en fisk... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har du egen hytte når du er 16 år? Forbløffende.. Uansett syns jeg solarium og fet hjemmekino tar vekk litt av hyttefølelsen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Solarium på en hytte? Du må utsette deg for kreftfare selv når du er på hytta? Nei, hytte er noe man er på for å slappe av, komme unna den vanlige hverdagen. Huff. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg og Linda skal ha hytte, jeg skal ikke ha egen! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 hytte skal hverken ha innlagt strøm eller vann! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 hytte skal hverken ha innlagt strøm eller vann! 5296284[/snapback] Nåda. Det er da forskjell på hytter. På familiehytta mi har vi til og med satelitt-TV. Det er kos. Lurer på hva JoachimR kommer til å svare i denne tråden. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 hytte skal hverken ha innlagt strøm eller vann! 5296284[/snapback] Nåda. Det er da forskjell på hytter. På familiehytta mi har vi til og med satelitt-TV. Det er kos. Lurer på hva JoachimR kommer til å svare i denne tråden. 5296291[/snapback] Vi skal ha større strøm inntak enn et normalt hus. Driv å vurderer badebasseng også. Fint å ha, slipper man å gå laange turer for å bade! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 forbanna pingler. på hytta skal det være mange timers skitur på påskefjellet om dagen, komme hjem til middag. sette seg i solveggen med et blad og en øl, peiskos og påskenøtter på nrk om kvelden Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Bortoverski = tregt! Finnes ingenting so mer værre en bortoverski. Linda foreslo et ekstra rom for LAn med laptoper, men det ble ikke. Da kunne vi like så godt bygge i sentrum av en by. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hvafan skal du med solarium på hytta? Sett deg i solveggen om du vil bli brun! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 heh.. seriøst? Solarium, fet hjemmekino, badebasseng og LAN Rom til laptopper? du er 16 år? Unnskyld at jeg spørr, men er linda en pensjonert dame med ekstremt god pensjon som du tilfeldigvis har forrelska deg i eller er du bare jævli bortskjemt? Huff.. er en skam at folk får holde på sånn Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Dette er en skole oppgave innen elektro. Og vi skal sette opp skjema for ei hytte, og vi lha disse apparatene. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 :!: veel.. da ble saken litt annerledes. Hadde du sagt det med en gang så kansje du hadde fått seriøse svar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Dette kan du leie fra blandt andre Brun og Blid. I tillegg kan du gå direkte til importøren, f.eks. Phillips?, og kjøpe direkte. Tror tilogmed Elkjøp og lignende til tider har tilbud på solarium. Ser ikke noe galt i slikt på en hytte. Var faktisk en ganske god ide for en vinterhytte. Sauna har vel alle nybygde vinterhytter, men solarium var jo en kjempeide for påsken der solen forsvant... Tomat-Ulf: Vinterhytten vår har telefon/fax-linje, og vi har nå fått lagt inn noe bredbåndsgreie hos naboen, slik at vi kan koble oss opp over wlan. Den har også kabel-TV. Solarium mangler vi imidlertid... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kjøp Dior Bronze brunkrem i stedet for solarium, så slipper du hudkreften. Mye andre tekniske duppeditter er imidlertid kjekt, mange som ikke kan være på hytten over noen dager sammenhengende med mindre en har tilgang til Internet grunnet jobbforhold. Et eget PC-rom høres latterlig ut, men et kontor i tilknytning til hovedsuiten trodde jeg var å regne som en selvfølge i høyere prisklasser. Det er grenser for hvor dyrt hjemmekinooppsett det er glupt å ha stående på en hytte, temperaturforholdene er gjerne litt varierende der, og det får være måte på hvor lukrativt det skal være å bli tyv... Unntaket er selvfølgelig hvis hytten ligger slik til at Securitas eller andre kan være innom jevnlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Sauna har vel alle nybygde vinterhytter 5297518[/snapback] Hihihi! <3 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Sauna har vel alle nybygde vinterhytter 5297518[/snapback] Hihihi! <3 5297976[/snapback] Herregud, de har da det? Ser at innlegget jeg forsøkte å skrive etter Thomas' forsvant. Tror forumet var ustabilt da jeg postet. Hovedpunktene var at: Jeg bruker selvbruning til vanlig. Solarium en gang i blandt skader neppe mer enn å ligge tre dager ekstra i solen et eller anent charter-sted. Vi har ikke akkurat PC-rom på vinterhytten, men et lite kontor. Solarium krever visstnok 16 ampers-sikkeringskrets, forstå det den som vil, men siden trådstarter går elektrolinje bør han vel forstå det. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Sauna har vel alle nybygde vinterhytter 5297518[/snapback] Hihihi! <3 5297976[/snapback] Herregud, de har da det? Ser at innlegget jeg forsøkte å skrive etter Thomas' forsvant. Tror forumet var ustabilt da jeg postet. Hovedpunktene var at: Jeg bruker selvbruning til vanlig. Solarium en gang i blandt skader neppe mer enn å ligge tre dager ekstra i solen et eller anent charter-sted. Vi har ikke akkurat PC-rom på vinterhytten, men et lite kontor. Solarium krever visstnok 16 ampers-sikkeringskrets, forstå det den som vil, men siden trådstarter går elektrolinje bør han vel forstå det. 5297998[/snapback] Den hytta deres virker drit kul imotb for hytta til moren min. Knapt strøm der: p Skjønner 16ampere sikring ja, droppa solarium da. Badstue også, fikk ikek tid til å regne ut alt. Ganske stort prosjekt å har masser av andre ting å sette opp. Så kortslutningsvern sikringa ble på hmmmm.. husker faen meg ikke, mener 36 men virka lite, 68A kanskje:/ husker ikke helt=) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er ikke de fleste sikringer 16 amper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå