Jens Hansen Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Til 5. runde af vore julegavekameraer har vi valgt at kikke på et kamera til den bruger, der ønsker et kamera, som er lille og lækkert Les mer Lenke til kommentar
heimabrygg Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Er det ikke litt dumt å linke til et kamera som er nærmest umulig å oppdrive? De fleste nettbutikker opererer med at Caplio R2 er ute av produksjon, og tilbyr nå bare R3. Men ønsker en hardt nok kan kanskje nissen overraske i år også? Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Er det ikke litt dumt å linke til et kamera som er nærmest umulig å oppdrive? De fleste nettbutikker opererer med at Caplio R2 er ute av produksjon, og tilbyr nå bare R3. Men ønsker en hardt nok kan kanskje nissen overraske i år også? 5292086[/snapback] Hej Tak fordi du gjorde mig opmærksom på dette forhold. Der har jeg ikke været opmærksom nok. Har lige lavet følgende tilføjelse i artiklen, hvor jeg anbefaler R2: "Mange steder er R2 blevet erstattet af Ricoh Caplio R3, der specifikationsmæssigt minder meget om R2 men med endnu mere zoom. Så kan man ikke længere opdrive R2, kan man i stedet tage et kik på R3. Se mere i vor produktguide om Ricoh Caplio R3 ved at klikke her." Mvh Jens Hansen Akam.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg