Gå til innhold

EA skriver om nye patchen (1.2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo, jeg har unlocket begge de våpnene.

 

Nå skal det sies at jeg spiller mest wake island...d.v.s. langdistanse brett...der er hagler så godt som ubrukelige i de fleste tilfeller...åsså er det utrolig morsomt å dra frem en fullada autohagle når fi (som nettopp har tømt assault rifle clip på å prøve å drepe meg) tror jeg ikke har ammo til bedre våpen og bytter til Pistol selv..*boom(stick)* (de gangene det blir nærkamp da)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
jo, jeg har unlocket begge de våpnene.

 

Nå skal det sies at jeg spiller mest wake island...d.v.s. langdistanse brett...der er hagler så godt som ubrukelige i de fleste tilfeller...åsså er det utrolig morsomt å dra frem en fullada autohagle når fi (som nettopp har tømt assault rifle clip på å prøve å drepe meg) tror jeg ikke har ammo til bedre våpen og bytter til Pistol selv..*boom(stick)* (de gangene det blir nærkamp da)

5316865[/snapback]

 

gikk opp i rank i helga å jeg må si at jeg fikk dilla på F 2000 etter at jeg unlocka den :dribble:

 

spiller man karkand så er det lett å drepe masse folk med granatkaster, spiller man feks wake kan man bare bruke vanlig singlefire å drepe masse folk :)

Lenke til kommentar

Bandidos-Pelle: Pistol er også sniper's beste venn. 1 skudd med M24/M95 + 1-2 skudd med pistol, funker hver gang...(må spare på dyrebar sniper ammo når man ikke er såå god med rifla :p ) spesiellt tilfresstillende når det er superlang avstand det er snakk om :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle: Pistol er også sniper's beste venn. 1 skudd med M24/M95 + 1-2 skudd med pistol, funker hver gang...(må spare på dyrebar sniper ammo når man ikke er såå god med rifla :p ) spesiellt tilfresstillende når det er superlang avstand det er snakk om :p

5317411[/snapback]

 

hvorfor ikke bare skyte folk i hode så du slipper å ta frem pistolen i det hele tatt :tease:

 

en annen ting, det er litt rart at en fyr tåler 3 skudd med pistol i hode når man står 2 meter unna :nei:

Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne gjøre om straffen når folk hopper inn i propellbladene, eller når folk står foran flyene og blocker. Jeg tør ikke å lande lenger, siden det alltid kommer en jævel og hopper inn i proppelbladene, punisher og wolla så har jeg mange minuspoeng :mad: . Fly og helikopter bringer frem det verste i folk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...