Gå til innhold

Aj-fork 167 vs. aj-fork 168?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som er forskjell på disse to versjonene. Er så sinnsykt dårlig informasjon på sidene til aj-fork, regner med det er noen her inne som har forsøkt den nye versjonen? Er det noe vits å oppgradere fra 167 til 168 er vel egentlig det jeg lurer på?

En ting til jeg lurte på er UTF-8 som en må konvertere til for at den nye versjonen skal fungere optimalt sies å støtte alle språk? Altså alle tegn? Hvis jeg skifter ut meta tagen min fra ISO.... til UTF-8 vises ikke æ,ø og å lenger på siden. Har også tatt index fila mi og lagret som encoding UTF-8 uten at det heller hjalp. Hva har jeg gjort feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting til jeg lurte på er UTF-8 som en må konvertere til for at den nye versjonen skal fungere optimalt sies å støtte alle språk? Altså alle tegn? Hvis jeg skifter ut meta tagen min fra ISO.... til UTF-8 vises ikke æ,ø og å lenger på siden. Har også tatt index fila mi og lagret som encoding UTF-8 uten at det heller hjalp. Hva har jeg gjort feil?

5291255[/snapback]

Du må også sørge for at datafilene dine er lagret med UTF-8 som encoding. Bruk Notepad2 eller noe sånt for å gjøre det. Står nevnt i readmeen så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...