oleisbest Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er det noen som vet hva som er forskjell på disse to versjonene. Er så sinnsykt dårlig informasjon på sidene til aj-fork, regner med det er noen her inne som har forsøkt den nye versjonen? Er det noe vits å oppgradere fra 167 til 168 er vel egentlig det jeg lurer på? En ting til jeg lurte på er UTF-8 som en må konvertere til for at den nye versjonen skal fungere optimalt sies å støtte alle språk? Altså alle tegn? Hvis jeg skifter ut meta tagen min fra ISO.... til UTF-8 vises ikke æ,ø og å lenger på siden. Har også tatt index fila mi og lagret som encoding UTF-8 uten at det heller hjalp. Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 En ting til jeg lurte på er UTF-8 som en må konvertere til for at den nye versjonen skal fungere optimalt sies å støtte alle språk? Altså alle tegn? Hvis jeg skifter ut meta tagen min fra ISO.... til UTF-8 vises ikke æ,ø og å lenger på siden. Har også tatt index fila mi og lagret som encoding UTF-8 uten at det heller hjalp. Hva har jeg gjort feil? 5291255[/snapback] Du må også sørge for at datafilene dine er lagret med UTF-8 som encoding. Bruk Notepad2 eller noe sånt for å gjøre det. Står nevnt i readmeen så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det går vel også å lagre dokumenter med UTF-8-koding med den gode gamle Notepad også? Den som er med Windows.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jepp, sjekket nå. Fil -> Lagre -> Koding -> UTF-8 Men uansett er Notepad2 mye bedre enn Notepad Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja, det kan hende... Uansett holder jeg meg til Dreamweaver.. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå