memo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jepp. Jeg driver og leter etter en julegave.. Tenkte en ENORM bamse kunne vært greit, men finner f.... ikke noen som selger dem.. har sendt en forespørsel til diverse tivolier, men forventer kanskje ikke å få noe veldig med svar.. noen som har noen idèer om hvem som kan selge slikt? noe rar forespørsel kanskje martin Endret 14. desember 2005 av memo Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kommer jo litt ann på hvor i landet du holder til men hos Ekstra-Leker her i Tønsberg står det en Ole Brum bamse på rundt 170-180 cm høy. Mener prisen lå på rundt 5000 kroner. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Leketøysbutikken på Oslo City husker jeg hadde bamser i alle størrelser. Hva kjendisstatus har med tråden din skjønner jeg svært lite av..bamse er bamse! AKIRA Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hvilken kjendis er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå