glx-rider Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Denne var vill!!! tror det er det råeste jeg har sett iår.... Lurer på hva de bruker for å få til sånt jeg.. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvilken sang er det som blir brukt ? Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Fint å ha utenfor soveromsvinduet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvilken sang er det som blir brukt ? 5351548[/snapback] Ja, lurer på det jeg også... Kul sang, btw Endret 29. desember 2005 av ZeroMac Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Denne var vill! tror det er det råeste jeg har sett iår.... Lurer på hva de bruker for å få til sånt jeg.. 5335026[/snapback] Det meste er nok datastyrt. Så en hel 20etasjes bygning (ca) hvor hvert eneste vindu hadde ei kraftig lampe. Alle ble styrt av en datamaskin, og viste mange forskjellige mønstre, tempraturen osv. vanskelig å forklare, men det var veldig kult.. Gikk på discovery tror jeg. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg er 55% sikker på at dette ikke er lov å ha i bilen i usa og canada, og 99% sikker på at man ikke kan ha det i bilen i norge. Lurer på hva admins ville sagt hvis man hadde casemodda dataen sin sånn på lan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå