Armageddon Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Oj, ser ut som det ble litt problemer med den forrige, men tror denne er trygg. Må være noe med linkingen som ikke funket. Har testet denne selv, så den er ok. Uansett, god jul. http://homepage.usask.ca/%7Eamn076/lights.wmv edit: om du bruker opera. åpne linken i explorer eller høyreklikk>save as Endret 15. desember 2005 av Armageddon Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Oj, ser ut som det ble litt problemer med den forrige, men tror denne er trygg.Må være noe med linkingen som ikke funket. Har testet denne selv, så den er ok. Uansett, god jul. http://homepage.usask.ca/%7Eamn076/lights.wmv 5291052[/snapback] Du gir deg ikke.. Heller ikke denne fungerer, den er akkurat som i går. Men hverken denne eller den andre fikk mine datamaskiner til å gå i stå, ble bare litt treige. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Hah, samme greia jo? Masse rar tekst, som om du åpner et word fil i en nettleser feks.. FF klikka hvertfall ikke idag.. Hvis det er det juletrelyset på et hus som følger takten på en sang, har mange sett den Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 hehe..ok.. måtte bare legge ut riktig link uten og føkke opp maskinene til halve forumet. om den er gammel har vel ikke noe å si. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 hehe..ok..måtte bare legge ut riktig link uten og føkke opp maskinene til halve forumet. om den er gammel har vel ikke noe å si. 5291807[/snapback] Siden linken ikke virker fortsatt burde du fjerne den. Slik det er nå er det ingen humor, kun et irrirtasjonsmoment. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Den virker jo den.. Morsom btw. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Linken virker om man åpner den i IE. Den er gammel, og om jeg ikke tar feil så finnes det allerede 3 tråden med den filmen allerede Ikke så rart kanskje Var btw. på nyhetene det der. Var for forstyrrende for naboene, så de fikk ikke lov til å bruke lysene Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Høyreklikk>Save As Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 høyreklikk og velg lagre som, så funker den hest. Den var dritstilig! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Noen som har denne i god kvalitet? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Wuhu, det var skøyeli Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Er det Wizards of winter(eller noe sånt) igjen? Linjen er treg som pokker nå så jeg gidder ikke laste ned for øyeblikket. Lenke til kommentar
Corn Flakes Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Helt riktig. Det er Trans-Siberian Orchestra - Wizards in Winter. Drit fet sang fra et skamtøft band. De har foresten mange heavy-versjoner av jule/vinter sanger. Anbefales.. btw linken funker helt fint for meg. bare til å åpne i nytt vindu det Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hehe. skulle vært gøy med sånne lys hjemme! Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) sikkert billig strømregning! Endret 16. desember 2005 av Budde Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Stakkars naboer da. Må være forferdelig å ha hele nabolaget opplyst av strobe lys. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Denne er om mulig enda villere Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Stakkars naboer da. Må være forferdelig å ha hele nabolaget opplyst av strobe lys. 5303202[/snapback] Derfor de ikke fikk bruke det for politiet. Denne er om mulig enda villere 5321588[/snapback] Sikkert på hytta hans. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Den første linken er konge! har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den, men den fra kanada sugde HARDT! herregud å patetisk! de hadde ikke ordentlig jule-trær engang, bare kvist-busker! Nå skjønner jeg hvorfor amrikanerne ikke liker de fra kanada. de hermer og i tilleg gjør de en veldig dårlig jobb. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Den første linken er konge! har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den, men den fra kanada sugde HARDT! herregud å patetisk! de hadde ikke ordentlig jule-trær engang, bare kvist-busker! Nå skjønner jeg hvorfor amrikanerne ikke liker de fra kanada. de hermer og i tilleg gjør de en veldig dårlig jobb. 5322034[/snapback] Ja, tilogmed mord er de dårlige til å herme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå