Shortyboy Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Heisan.. Har tenkt mye på å oppgradere linjen min fra adsl 8032/700 kbs til shdsl 2000/2000 kbs Er det noen som har noen synspunkt på om det er lurt eller ikke? har veldig lyst på mer utfart da er jo shdsl ganske fett. har noen shdsl? duger det? Shortyboy Lenke til kommentar
persistent Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har ikke testet til hjemmebruk, men sitter med 1000/1000 på jobben. Nå belaster vi vel ikke utlinja så mye at det merkes forskjell (har 4000/400 hjemme) men må si jeg savner litt nedlastingshastighet ja. Tror forskjellen for meg 4000 kontra 1000 på jobb blir det samme som hos deg (8000 - 2000). Men dersom du ikke laster ned særlig mye - eller store filer så kan det jo være kjekt med SHDSL. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 oppgrader heller til ADSL2 for da får du opp til 20mbit ned og 1.2 mbit opp vis du trenger veldig bra ut fart da er vel SHDSL bra Lenke til kommentar
Never Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) ER vel i stor grad et spørsmål om pris... men hvis du er NGT kunde er vel ikke dette så aktuelt da prisen vel er omtrent den samme... shdsl er vel og en mer stabil teknologi enn adsl. ville selv heller ha gått for et 2300/2300 shdsl enn et 8000/900adsl abb men på dette punktet må man vel se på HVA man skal bruke linjen til. Endret 13. desember 2005 av Nake Lenke til kommentar
oyvindkolbu Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har hatt min 2300/2300 shdsl linje i over fire år nå, og den er så godt som aldri nede eller har noen problemer, har ikke vært noe problemer i år. Linjen er levert fra Catch. Var borti Nextgentel sine shdsl linjer i forbindelse med jobb, og det var en episode jeg helst ville vært foruten. Masser av nedetid og krøll før ting kom opp stabilt, ikke optimalt for et firma som var avhengig av nettet. 2,3Mbit ned begynner jo å bli veldig lite, så jeg vurderer faktiskt motsatt, å bytte ut linjen med en ADSL 2, men hvis du skal laste mye opp så er det en fin linje. Bittorrent og shdsl er gode venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå