balder Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Eg har to spørsmål ang. PSP'en. Spørsmål 1 Eg har høyrt at det er normalt å ha pixelfeil på maskinen. Det gjekk faktisk ein stund før eg også såg dei, men det var som det var eit lite rusk på skjermen. Er det rett at dette er pixelfeilene som alle prater om? Eller er dei større enn små rusk? Kan ikkje sei at det er noko irriterande for eg ser jo dei bare når det er heilt svart skjerm? Eg trur alle PSP'ene har ein eller fleire pixelfeil, men at dei fleste reagerer ikkje på det. Er det nokon som har noko synspunkt på dette? Kor mange pixelfeil kan det vere før reklamasjon? Spørsmål 2 Eg har nettopp kjøpt GTA til PSP'en. Det eg ser at det er litt heng i bildet når eg springer som eit menneske. Er det nokon som har lagt merke til dette? Eg kjører fm 2.0 og har det noko med dette? Har det noko med at det er så stort og avansert spel? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 1: Sony har vel selv sagt at det er akseptabelt med opptil 4 døde pixler (?) 2: Ja, det er litt lagging på GTA, kommer vel av at det er såpass stort ja. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) 1: Et par pixelfeil er normalt, selv om jeg ikke har noen feil selv. Det er en av ulempene med LCD. De kan oppstå i ulike farger, altså kan en piksel ha problemer med å vise grønn, gul etc, men hvis du bare ser det når det er svart, kan det være støv som har samlet seg på innsiden av skjermen. 2. Kan være enig i at det henger litt, men finner det ikke irriterende selv. Kjører 2.0 også. Endret 13. desember 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 1. Jeg har vel to-tre hvite, døde piksler, men du merker jo ikke det så mye. Det ødelegger ikke noe på spillfølelsen, og er det egentlig returgrunn? 2. Mitt GTA lagger litt og, særlig når jeg skifter mellom radiokanalene.. Litt irriterende til tider. Lenke til kommentar
balder Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 1. Jeg har vel to-tre hvite, døde piksler, men du merker jo ikke det så mye. Det ødelegger ikke noe på spillfølelsen, og er det egentlig returgrunn? 2. Mitt GTA lagger litt og, særlig når jeg skifter mellom radiokanalene.. Litt irriterende til tider. 5295966[/snapback] Kor mange pixelsfeil kan eg ha før at eg kan reklamere på den? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Lagger kansje litt,men kan være en effekt,er helt likt i gta 3 på pc. Har det helt likt her,slitsomt til tider,er omtrent som ghosting. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 har hørt pixelfeilen skjer i mindre og mindre grad etter europa lansering. I japan ble det brukt lcd av annet merke enn i senere amerika, og sony har selv sagt at ved at europa lansering kommer sist, gir det dem mest tid til å produsere så feilfrie maskiner som mulig Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 på elkjøp fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha 5 døde pixler helt ved siden av hverandre midt i skjermen før jeg fikk byttet min psp , men på expert sa de at jeg skulle få byttet den med en gang hvis jeg fant en død pixel . LITT service forskjell..... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 fy faen. det der kan du gå til forbrukerrådet om, det med elkjøp, så utrolig irriterende as Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 fy faen. det der kan du gå til forbrukerrådet om, det med elkjøp, så utrolig irriterende as 5314898[/snapback] glad jeg kjøpte den på expert jeg.... (fikk prutet den ned fra 2695,- til 2195,- ) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 kult, på elkjøp.. ja dæven det var det ja.... heh... koster den 1850 eller no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå