ponnihest Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Sidene på akam.no går ofte veldig seint... får òg ofte beskjed om at serveren er overbelastet. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har lagt merke til det samme. Dette begynte når forumet ble lagt om for en tid tilbake, veldig slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det samme har jeg også opplevd, noe som desverre har medført at jeg ikke gidder å sitte å vente. Min erfaring er også at forumet har blitt mye tregere siden omleggingen. I dag derimot virker det raskt og greit! Per Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 samme her!akam har blitt veldig treigt i det siste Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Forumbeskjed En feil oppstod. Hvis du er usikker på hvordan du skal bruke denne funksjonen eller ikke vet hvorfor du får denne meldingen, let gjennom hjelpefilene for mer info. Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ja, beklageligvis er dette blitt så tregt at interessen for å bruke det er synkende. Skjerpings !! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Det beste er at serveren ikke bare er overbelastet, men FOR overbelastet. Bruker ikke forumet lenger midt på dagen da det fungerer sjeldnere enn det omvendte. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Det må jo kunne gjøres noe her inne.... Synes også det går veldig treigt til tider!!! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har samme erfaring. Noen ganger har jeg avsluttet lastingen når jeg har ventet for lenge, og da har posten altid blitt lagt ut. Det virker som om det helst er returen som tar tid. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det må jo kunne gjøres noe her inne.... Synes også det går veldig treigt til tider! 5331614[/snapback] Dette har vi løst for rundt en uke siden, men siden det er så mange tråder om saken er det vanskelig for oss å svare i alle.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507390 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg