Gå til innhold

Hakker i COD2, noen tips please?

Anbefalte innlegg

Akkurat begynt å spille Call of Duty 2, men har et aldri så lite problem: det hakker som pokker!

Sitter på en Intel 2,4 med 2gb ddr sdram og Radeon Pro 9800 med 128mb ram.. skjermkort driver fra midten på november, noen som har noen tips?

Skulle være godt nok til å klare å kjøre COD2 i MINSTE oppløsning dette!?

Kommer gjennom treningsoppdraget, så hakker det så fælt at det blir umulig å se noe så fort neste mission møter noen folk...

oppgitt nå :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller spillet med akseptabel framerate på en laptop som har pentium M 1.7ghz, 1 gig ram og radeon mobility 9700. Og dette er ikke en gang på minimum oppløsning/detaljer.

Så hardwaren din burde være mer en nok. bruk google, søk etter stikkord som "cod2 performance issues", "cod2 tweak" osv osv.

Og vanlige forhåndsregler som defrag og nyeste drivere er alltid lurt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for innspill alle 4, må innrømme at jeg begynner å bli frustrert nå (kjøpe nytt spill og bare ha det liggende)

Mala: Pc`en ble formatert for 2-3 dager siden... installerte spillet både før og etter dette, helt likt resultat.. :(

Slash: dette må si gi meg håp, trodde også at jeg var langt ifra noe minimum på maskinen.. Driverne er som sagt ganske så nye, så tviler på det er det (lastet ned siste driver nå sist gang jeg installerte)..

Optimaliserings-stuff må jeg prøve, hva går dette ut på? Stille ned instillinger enda mer?

Larzen: kan skjønne et nytt skjermkort hadde vært nice ;) Men er ikke så sterk på pengefronten for tiden (boligkjøp), og dessuten trodde jeg at jeg skulle klare å kjøre ok-performance med det jeg har..

DiskSpace: ingen spyware her igården.. og tror desverre jeg har det meste på "off" av instillinger...

Forsatt på utkikk etter flere tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...