Andyax Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei. Jeg vet dette blir et ganske vanlig og kjedelig spørsmål, men håper noen vil svare selvom Jeg er på jakt etter en lcd HdReady tv under 15k. Jeg fant en tv på computercity som så spennende ut. Noen som har noen erfaringer med denne tven? TRYKK HER Det står ikke noe om responstid på den der. Noen som vet noe mer om det? ps. Har en xbox 360 jeg skal koble til den. Den må derfor være bra for spilling Hvis noen har noen forslag til andre tv'er så er jo det supert. takker Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 På best buy har de en del tver. http://www.best-buy.com/bbshop/dept.asp?me...=10103&mscssid= De har en på tilbud til 9990 ellers er den til 14999 begge samsung Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Den tv'en trådstarter nevner er mye mye bedre enn den Best-Buy selger til 9.999 kr. Det er mye bedre bilde på den litt dyrere og 3.000 kr. er ikke mye mer med tanke på at den gir et bilde som er 2-3x bedre. Den billige er entry-serien dems og er derfor ikke påkostet noe særlig... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 føyer meg til det datating sier her, det er veldig stor forskjell på bildet på t kontra r/m modellene. r/m er absolutt verdt de ekstra tusenlappene de koster i forhold til t. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 føyer meg til det datating sier her, det er veldig stor forskjell på bildet på t kontra r/m modellene. r/m er absolutt verdt de ekstra tusenlappene de koster i forhold til t. 5295376[/snapback] Hvordan ser du at tven er en t-modell da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 føyer meg til det datating sier her, det er veldig stor forskjell på bildet på t kontra r/m modellene. r/m er absolutt verdt de ekstra tusenlappene de koster i forhold til t. 5295376[/snapback] Hvordan ser du at tven er en t-modell da? 5297748[/snapback] Samsung'ene heter ofte LE også størrelsen, f.eks. 32 også modellnr. som f.eks. T eller F også nummeret i den modellklassen, det kan f.eks. bli: LE27T51 eller LE32R51. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Skjønner. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå