bokhylle Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei! Jeg har lastet ned norsk tekst til Pure Pwnage (www.purepwnage.com) episodene, men jeg får de ikke til å fungere. Det står at jeg skal laste dem ned å legge dem i mappa hvor jeg har filmen. Så starter jeg Windows Media Player, men jeg ser bare filmen som jeg gjør til vanlig. Er det noen programmer jeg trenger eller noe sånt? Takker for svar. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 sub-filen må ha samme navn som film-filen. Men det er da på engelsk. Trenger ikke subs til slikt vel. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 vobsub funker. Men jeg vet ikke om det gjør det 100% med VMP... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 vobsub funker. Men jeg vet ikke om det gjør det 100% med VMP... 5290649[/snapback] Funker med de fleste mediaavspillere jeg har prøvd, inkludert WMP. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg fikk det til. Det sto .txt bak og det skulle det ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå