Lanka Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har en Trust mus liggende. Så tenkte at jeg kunne finne på noe morsomt med den. Det er sånn optisk, så kan vel finne på en god del med den tror jeg. Hva kan jeg gjøre? Har allerede skrudd den opp og jeg venter bare på tips til å finne på noe gøy med den. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 - Skifte lysdiode til f.eks blått - Lakke den svart i pianofinish (heeelt blank) - Lage plexivindu i toppen - Eventuelt bare lage masse luftehull i toppen Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Les noen artikkeler av Metku, så er du garantert til å bli inspirert! http://www.metku.net/index.html?sect=mods Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Genial side. Nå er det ikke bare musa som får gjennomgå med modding Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 åj, dette var jo stilig. tror jeg må gjøre noe selv. eller bare eksprimintere med musa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Liiit feil kategori for å posten denne casemods-kategorien er plassen på ok.no sin forumdel. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg