Gjest mafister Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Som topic sier, jeg har 0 penger, og ingen julegvaer å gi bort, hva gjør jeg? har IKKE tid i denne uken, neste uke flytter jeg... og har ikke noe juleverksted på skolen ... HVA **** GJØR JEG? Takk for alle SERIØSE svar MvH pKMb -Patrick Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvis du greier å få tak i noen julekort, eller enda bedre noe pap/farget papir og limstift, så kan du jo lage et julekort selv og sende til folk. Det er jo tanken som teller vettu Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvis du greier å få tak i noen julekort, eller enda bedre noe pap/farget papir og limstift, så kan du jo lage et julekort selv og sende til folk. Det er jo tanken som teller vettu 5290577[/snapback] Den som sier det kan verken telle eller tenke. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 På tide å ta frem dassrullene, limet og vatten er du flink med bilder kan du jo gi ett innrammet familiebilde (ramme koster ikke så mye på ikea elns). Pocketbøker er billige. Skal du absolutt ikke bruke penger så kan det bli vanskelig :/ Gi bort kaker, koster jo det og selv om du lager det selv :/ neh da er du litt stuck hvis du ikke får en liten jobb (fikse en pc eller noe). Evt kan du jo selge noe om du må ha penger Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Et bittelite søtt og fint tips til deg. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvis du ikke kan sette av 1 time dagen til arbeid sliter du nok litt. For ellers kunne du sikkert gått ned i byen og spurt om de som selger juletrær ville ha hjelp i 4 timer(feks en time dagen) for 250 kr. Er ikke mye men holder da til noen julegaver. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Et bittelite søtt og fint tips til deg. 5290635[/snapback] HAH!! Beste sangen!! Lenke til kommentar
dustelie Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har dere ikke juleverksted på skolen? Hva slags skole er dette? Skolen min har juleverksted 2 ganger i året, utrolig greit å starte tidlig igrunn. Men du kan lage en kalender og gi den til bestemoren din. Det er greit, man kan finne på datoene selv Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvis du bor i Drammen-området, finnes det et par hobbybutikker som gir shit bort gratis hvis du danser for dem. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 du er ikke alene om og være uten penger og ikke har kjøpt noe julegaver ! får tenke på folk på julaften jeg Lenke til kommentar
allyse Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Seriøst da. Dette er nesten poenget mitt. Gaver er oppskrytt. Har du ikke penger, så har du ikke penger, og da skal du ikke sitte der med dårlig samvittighet for å ikke gi gaver. Gaver er etter min mening noe foreldrene skal gi barna, og ut over det er det mindre viktig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Du får spørre mammaen din om du kan få et par kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå