FamP Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Har en PC med Win2K Pro med en ny Plextor brenner og Nero Burning Rom 5.5.8.1. PC'en skal stå i et undervisningsmiljø der brukerne har reduserte rettigheter. Når Nero startes kommer melding om at CD-breneren ikke er tilgjengelig og at man må ta kontakt med sys.adm. for å få tilgang. Hvor skal jeg gå for å sette skrive-tilgang for alle? Har vært på My Computer -> Manage -> Storage -> Rem. storage -> Libraries -> HP CDwriter+ 9200 .... Der har jeg satt fulle rettigheheter for Domain Users + andre aktuelle grupper. Er det noen andre steder full tilgang kan gis? Mener jeg har lett med lykt og lupe... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Løsningen til alle dine problemer er her. Last ned Nero Burnrights Lol.. Samme problem på HiBU.. Du er vel ikke tilfeldigvis derfra vel? :smile: Lenke til kommentar
FamP Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Ikke akkurat HiBu, men HiTxxx Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Har du fått løst problemet nå? Lenke til kommentar
FamP Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Ser ut som om Nero Burnrights gjorde susen. Skulle bare visst eksakt hva den gjorde. Men, takk! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: FamP skrev (2002-09-06 13:59):Ser ut som om Nero Burnrights gjorde susen. Skulle bare visst eksakt hva den gjorde.Men, takk! Du har og en gammel versjon av nero last ned den nye. Den nye er 5.5.9.9 : http://www.nero.com/en/index.html#root Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Saken løst - et etterspill. Jeg tror at nero-gutta har glemt av en funksjonalitet når de sydde sammen Nero. I hjelpefilene til programmet står det nemlig at det er bare å gå på security under settings for å sette rettigheter, men den fanen finnes ikke! Jeg tror rett og slett de har glemt å legge inn koden for dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå