Christian86 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Trenger tips (fort) til julegave. Vi var veldig uheldig å bestilte Mju 800, men dette kommer ikke inn til forhandler på en stund, og vi ser etter alternativer: krav: - gode muligheter - god bildekvalitet - god fokus - lite og kompakt, men ikke for lite. Skal ned i lommer osv - helst optisk søker, men dersom ikke kreves god skjerm. jeg vil helst ikke ha Ixsus. Vi har Ixsus 500 hjemme, og det er jeg veldig lite glad i. Mye pga blitzen ødelegger bildene for ofte. Kameraet skal brukes som et suplement til D70 og G5, men er kravstor på bildekvaliteten. Helst et kamera som tåler utendørs bruk også. (men ikke nødvendighet) Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nikon Coolpix 7900. Søk litt på det her på forumet, så ser du et ikke ubetydelig antall anbefalinger. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Og med det så stenger jeg tråden. Har vært VELDIG mange tråder med omtrent identisk emnefelt i det siste. Les litt rundt omkring, så finner du mange anbefalinger. Tar ikke så lang tid å lete litt i forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg