Pålarn Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Hei.. Vi har: 1 Router 1 Bru/bro 2 stasjonære dataer 1 bærbar data Også skal jeg få rom nede i kjelleren og da skal jeg kjøre på kabel, og ikke trådløs! (jeg har stasjonær) Og jeg bruker endel programmer som FTP server osv. som bruker porter som våres Linksys wrt54g routeren våres blokker. (har prøvd portforwarding uten lykke) Og da tenkte jeg om dette koblingsskjemaet: *Trykk på* (zoom en gang på bildet, for å få bedre kvalitet, så dere skjønner hva det står ) Hvis dere skjønner hvordan jeg mente, går dette? Hvis ikke, hvordan skal jeg koble da, så min data IKKE går via routeren? MVH Pål Martin Endret 13. desember 2005 av Pålarn Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg skjønner ikke hva du mener den broen din er men hvis den har flere porter kan du jo bare koble deg i den. ellers så funker port forwarding av porter i linksys wrt54g utmerket. mye bedre å lære seg det! Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Det er 8 porter på boren min. Men nå har jeg koble opp slik jeg tenkte så min maskin går utenfor routeren og det funker topp. Andbefales hvis du har problemer med portforwarding! Lenke til kommentar
melsom Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 8 porter på hubben/switchen din mener du vel Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 8 porter på hubben/switchen din mener du vel 5291650[/snapback] Hubben heter det ja hehe Men nå funker alt topp og jeg har en FTP som funker Men har bad speed da Kun 35kb/s opp, men skal ringe telenor og be de sette opp til 6 mb ned Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 skjønner ikke hva du skal med den routeren der. kan jo koble alt på den linksys greia. evnt koble routeren til linksys hvis du skal ha lan party etc Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 Linksys er routeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå