Dinsdale Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ser bra ut grafikk messig hvertfall. Den eneste er at videoen viser at alt er litt "robot"-aktig. Grafikken blir bedre og bedre, men bevegelsene er ennå litt rare... Sjekk her Endret 13. desember 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Gleder meg veldig til dette. Håper spillbarheten blir like bra som grafikken. Dr.Peedee Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Skal definitivt skaffe meg det spillet. Håper det blir mulig å spille det over Live Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Bildene var imponerende. Men de virker som renders. Videoene var ikke noe særlig synes jeg.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Skal ikke være renders. Videon har jeg også kommentert som "hakkende" bevegelser. Grafikken kan bli fotorealistisk, men når bevegelsene er robot-aktige blir det feil uansett. Vi blir ALDRI fornøyd ) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Bildene er ikke renders. Fra 1up's preview: Thanks to an appearance at Sony's E3 press conference, there's a bit of a perception floating around that 'next-gen Fight Night = PlayStation 3.' But as it turns out, the series will actually be heading to Xbox 360 first, and as we found out in a recent hands-on session with the game, it's looking just as good on Microsoft's system as the tech demo did on PS3. In fact, in many ways the game is looking better. The officially titled Fight Night Round 3 on Xbox 360 is quite possibly the best looking game we've played to date, and that really only comes down to one key visual element: the character models. Forget Madden 360, forget NBA Live -- hands down these are the best character models we've seen in a game. Lese hele her www.1up.com Dr.Peedee (Peedee = engelsk utale av bokstavene P og D = forkortelse for Punch Drunk - som jeg ble kalt da jeg var yngre... gjett hvorfor jeg gleder med til det spillet). Endret 16. desember 2005 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Dette ser veldig bra ut! Jeg skal skaffe meg dette spillet til PS2 da, så det blir nok ikke den grafikken der jeg får hehe. Men ser absolutt bra ut. Har alltid likt de bokse spillene til EA. Nå er det lenge siden jeg har spilt det så blir kult å prøve igjen når det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå