Yezz` Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvem er best av Maxtor DiamondMax 10 250GB SATA 16MB 7200RPM NCQ og Western Digital Caviar SE16 250GB SATA2 16MB 7200RPM ? eventuelt andre SATA disker til under 1000 lappen. Har hatt mange Maxtor disker, og erfaringen med dem er at det er gode disker med de bråker no infernalsk. Lurer da på om denne Western disken er noe merkbart stillere eller er det så lite at jeg ikke vil høre forskjell på de? Og på den Western disken står det SATA2, hva vil det si, og kan jeg bruke den mot mitt abit ic7max3 hovedkort Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ditt hk støtter bare SATA ikke SATA II. Jeg har altid valgt og gå for western digital. Har god erfaring med disse hardiskene. Endret 13. desember 2005 av Pc_master Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Ok, kjekt å vite så jeg ikke driter meg ut å kjøper noe som ikke passer. Men da står vel valget mellom maxtor og denne seagaten. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Både matrox og seagate hardiskene skal være gode. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Både matrox og seagate hardiskene skal være gode. Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 da endte jeg til slutt opp med western alikavæl. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det har ingenting å si om hovedkortet ditt ikke støtter SATA"2", eller SATA300 som det egentlig heter. Så lenge det er SATA kan du fint bruke disker og hovedkort om hverandre uten å bekymre seg om at kabler ikke passer, eller at det ikke funker. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Beste som i hva da? I ytelse er Hitachi diskene kjappest, kun slått av raptoren, men er det støy kontra varmeutvikling du setter høyest på listen er det Samsung diskene Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Det har ingenting å si om hovedkortet ditt ikke støtter SATA"2", eller SATA300 som det egentlig heter. Så lenge det er SATA kan du fint bruke disker og hovedkort om hverandre uten å bekymre seg om at kabler ikke passer, eller at det ikke funker. 5290783[/snapback] Ja det var det jeg fant ut jeg å, derfor gikk jeg for Western disken alikavæl. Beste som i hva da? I ytelse er Hitachi diskene kjappest, kun slått av raptoren, men er det støy kontra varmeutvikling du setter høyest på listen er det Samsung diskene Ok, men nå har jeg alerede bestilt en Western disk så da får vi håpe den er brukanes den å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå