Simenaa Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Jeg er en Counter strike spiller som nettopp har fått ny pc. Har problemer med fps (frames per second). Den står bare på 60 og viss jeg skruer av den såkalte "v-sync" så lagger det noe sinnsjukt ingame ,men jeg får 100 fps. Ved å skifte oppløsning så får jeg bedre FPS men oppløsninga blir for "stor" for skjermen. Det med at jeg lagger når jeg har av v-sync har alltid funka før. Fikk 100 fps uten noe ingame lagg. Når jeg formaterte og skrudde av v-sync som jeg alltid gjorde, så lagga jeg sinnsjukt. Har nyeste drivers på skjermkort. Har prøvd alt jeg kan tenke meg.. Så lurer på om noen her kan hjelpe meg Mvh Simen Endret 13. desember 2005 av Simenaa Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 du mener vell 7800gt? Lenke til kommentar
Magic Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 pass på at triple buffering er skrudd av, og prøv å øke oppdateringsfrekvensen for skjermen din. 85hz eller mer anbefales Lenke til kommentar
Simenaa Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ja jeg mente GeForce 7800 GT triple buffering er av. Oppdateringsfrekvens er 100 Hz, prøvde 85Hz og det var helt likt. Endret 13. desember 2005 av Simenaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå