TommyGun77 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Skal importere noen lyder jeg har laget, som skal brukes til en animasjonsfilm. Har tatt opp med microfon og minidisc, problemet er hvordan skal jeg få overført lydene? Jeg har koblet til minidiscspilleren med minijack til phono, har adobe audition som jeg skal bearbeide lydene i. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 er vel det man har line inn eler mic inn på lydkortet for, skaff en minijack->minijack og skru opp volumet på line eller microfon inn i volumkontroll avhengig av hva du bruker og ta opp Hvis jeg ikke missforstod Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 jeg har sånn rød og hvit(phono?) inn forran på minnekortlesern som jeg har koblet til, skulle vel gjøre samme nytten? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det meste går på å prøve og feile! Jeg sier dette fordi at du gir meg ikke nokk informasjon om utstyret ditt førr at jeg i det hele tatt skal kunne skjønne hva det er du plages med. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 enkelte md-spillere har digitalutgang med spdif interface. de er kompatible med digitalinngangen på pc. bærbare mdspillere har oftest optisk ditigal ut. sjekk om du har det på hovedkortet eller lydkortet ditt. da slipper du noe kvalitetstap Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 altså for de som ikke forstod det! Jeg har koblet en minidisc spiller til pc'en ved å koble den til aux in som er på minnekort leseren. Hvordan får jeg overført lyden fra minidiscen til pc'en? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 for deg som ikke forstår det; spill av lyd på spilleren og ta opp med maskina. sigh. hva er det med temperamentet. når du ikke klarer å beskrive problemet skikkelig skal du være takknemlig for at folk forsøker seg. at de svarer på noe annet enn det du lurer på kan også være et tegn på at du ikke har beskrevet problemet godt nok. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Hvilket lydkort bruker du? Og hvilken minidiscspiller? For å gjøre et simpelt opptak av lyd fra minidiscspiller, trenger du kun å lese litt i manualen til Adobe Audition. (Du har vel ikke en piratkopi?) Endret 19. desember 2005 av radiated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå