LOBOS Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ja, jeg bruker "Notater" programet som følger med min Nokia 6680 mye, men jeg kunne trengt et som er litt bedre, men jeg er usikker på hva som anbefales og hva som er bra. Det jeg trenger av funksjoner er at jeg kan lage kataloger ved siden av filene så jeg ikke trenger å bla igjennom ALLE notatene jeg har laget for å finne en. Noe alle Alla: --------------- Meliding.txt Viktig\ Privat\notat1.txt Husk\Mandag\blabla Nesten som Dos. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 sjekk handango.com der er det en samling med programmer for s60 som delvis er gratis, men stort sett alt koster penger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Innlegg med oppfordring til piratkopiering er fjernet. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Som jeg har sett og brukt så har du et program som heter Notepad. Og er identisk med den som Microsoft har laget. Du får XP-følelsen når du har den installert. Men hvor den finnes vet jeg ikke! Og grunnet piratkopieringslovene vil jeg ikke si noe som helst Men at det finnes kan jeg si. Er selv ganske misfornøyd med Notater-funksjonen på min 6630. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå