Rawen Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ved en tabbe klarte jeg å hurtig-partisjonere feil disk. Slettet dermed mine digitale bilder fra de siste 2 årene +masse mere... :sad: Jeg vet...backup... Noen som vet om et programm eller annet for å få tilbake slettede data? Dataene blir jo ikke fysisk slettet fra disken. Det er jo bare fil tabellen som blir slettet om jeg ikke tar feil? Tar voldsomt gjerne imot forslag!!! Ibas gjør sikkert jobben, men jeg har ikke lyst til å betale mange tusen for å få det gjort... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 easy recovery skal kunne gjenopprette dataene........ Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Dette var et sammentreff gitt! Jeg gjorde akurat det samme i går kveld, og trodde et øyeblikk at jeg hadde mista alt jeg hadde av filer på den ene disken, 50Ggiga med stæsj! Fikk nesten hjerte-satns da jeg oppdaget det! Så til saken: Det jeg gjorde var så enkelt som å ta en "sjekkdisk" => Restarta pc'n => og vips så var alle filene tilbake... Sånn gikk jeg fram: Høyre-klikk på den partisjonen det gjelder, Egenskaper, Verktøy, kontroler, huk av begge alternativene og restart. Jeg har kun prøvd det på XP. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Problemet er vel at jeg ikke la merke til det før etter at jeg hadde installert xp igjen på samme disken... Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Nå har jeg prøvd easy recovery m.m. Finner fortsatt ikke data'ene somvar lagret på den... :sad: Noen andre tips? Lenke til kommentar
Cray Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Viss du har begynt å legge nye data på disken, er nok alt håp ute. Du må nok bare begynne å ta nye bider :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 12:23, skrev Rawen:Noen andre tips? Ja, begynn å ta backup denne gangen :smile: Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det eneste som funker er lost & forund fra Powerquest (de som lager partition magic) Genialt bra program... litt dos aktig med det gjør jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå