Edstro Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Hei. Eg vil gjerne sitte fra pcen å ringe. Og eg tenker ikke på skype. Eg vil bruke mitt modemet til og ringe via telefonlingen til andre nummeret. Også vil eg snakke i mikrofonen på pcen. Enkelt å greit: Vil bruke pcen til telefon i stede for den vanlige. Sist gang eg spurte om dette så fikk eg noe om at eg skulle bruke ip telefoni. Nei eg vil bruke telefon abonomange som eg har idag. Akuratt som vanlig. Finnes der et sånt programm? Og hva hetter det? Endret 13. desember 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dersom du har et analogt Modem med voice/fax eller ISDN modem med det samme finnes det programvare for dette. Faktisk mange, og som oftest levert på CD sammen med modemet. Kan ikke huske navn på program, dvs det var et som heter RVS-COM som ble levert sammen med TeleS sine ISDN modem (tror faktisk det var det samme som var levert med Billion ISDN modem). Men sjekk med de som selger modem, f.eks Komplett (Vet de har RVS-COM Lite). Vanligvis er dette programvare som bare leveres sammen med modemene. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har både ISDN og Modem kort som eg kan sette inn i maskinen. Men har noen forslag til et gratis programm? Burde jo ikke koste så mye dette. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har både ISDN og Modem kort som eg kan sette inn i maskinen. Men har noen forslag til et gratis programm? Burde jo ikke koste så mye dette. 5290215[/snapback] Søk på download.com. Neppe mye gratis å finne, men mulig noe shareware til en 100 - 200 kr. RVS-COM lite koster en 100 lapp på Komplett. Men jeg er ikke sikker på om den har mere enn fax funksjon. Ellers så er det slik at ulike program ikke virker på alle modem, avhengig av brikkesett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå