Gribuz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kiss har utviklet en DVD-Spiller som nå også spiller DivX Det er vel GODE nyheter Les mer hos ITAvisen : http://www.itavisen.no/art/1299406.html Lenke til kommentar
aschj Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Plutselig ble det langt mer attraktivt med en DVD-spiller :smile: I want it. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 bare den ikke er like "god" som mp3 spillerne dem har spytta ut de siste åra... Noe som irriter meg, er at alle disse spillera skal ha så lite "vindu", noe av det som er kult med mp3 er tag'ene. Hvorfor kan de ikke lage en spiller med et stort LCD display slik at man kan få ut det man ønsker! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 har et 32" WS display til DVD spilleren min jeg :wink: Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 spn: er nok samme greia, pc deler og et mpeg kort som klarer divx i tillegg inni... Kiss lager ingenting selv, de bare putter pc deler inni en boks og selger til godtroende ikke-entusiaster. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kiss har lisensiert Sigma sin MPEG-4-løsning. Flere produsenter har gjort det samme, eller lisensiert Texas Instruments sin. Jeg tipper at når først Kiss har kommet med sin spiller, og tilbakevist eventuelle søksmål*, vil flere produkter kommer på markedet. Personlig håper jeg på at spilleren har komponent-ut og perfekt lagbytte. Da begynner det å svinge. * Filmbransjen er som kjent tilbørlig til å saksøke alt som kryper og går. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 13:24, spn2000 skrev:Noe som irriter meg, er at alle disse spillera skal ha så lite "vindu", noe av det som er kult med mp3 er tag'ene. Hvorfor kan de ikke lage en spiller med et stort LCD display slik at man kan få ut det man ønsker! Fordi det koster penger, introduserer nok en faktor som må kvalitetssikres og er potensiell hodebry. IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå