bruker Skrevet 2. september 2001 Forfatter Del Skrevet 2. september 2001 Venter heller paa Geforce3 ultra. Hvilken CPU er best? Bor jeg vente paa Palomino/Athlon4 Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 15. september 2001 Del Skrevet 15. september 2001 tja hvorfor bla opp ett lass med penger å kjøpe siste nye ?? athlon MP / 4 whatever kommer nok til å koste flesk i forhold til vanlig type socket a tbirds ( tror 1.4 ghz koster nå rundt 1 krone pr mhz ca) geforce 3 Ultra vel kjekt å ha .... selv kjøpte jeg cardexpert GF3 Power pack i sommer .... kosta meg ca 4900 spenn... kan ikke si at jeg synes ytelsen stod i forhold til ytelsen .... (opp graderte fra Creative Annihilator Pro DDR ett eller annet (første geforce med DDR ram mao)siden jeg kjøpte det har det blitt en god del billigere da .... komplett tar 4250 .- i skrivende stund mån må bare bestemme seg .... nye ting slippes jo hele tiden .... er kanskje ikke lurt å kjøpe siste nye hele tiden ... har selv fått erfare det ... det koster masse penger .... men seffers er du lagd av penger så værså god Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) sry feil post Endret 20. mai 2009 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå