dysfunctional Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 WE WANT PICS! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 60 innlegg og fortsatt ingenting Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 come on. I want Nippel Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kan det virkelig være så inni hamperæva vanskelig å skaffe det h******* bladet, og scanne det inn?? Jeg skulle selvfølgelig ha gjort det, hadde jeg bare hatt tid .... Men jeg skal vedde ballehåra mine på at det er en eller annen kar som har tid her!! Vis at du kan ta litt initiativ nå! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Kan det virkelig være så inni hamperæva vanskelig å skaffe det h******* bladet, og scanne det inn?? Jeg skulle selvfølgelig ha gjort det, hadde jeg bare hatt tid .... Men jeg skal vedde ballehåra mine på at det er en eller annen kar som har tid her!! Vis at du kan ta litt initiativ nå! 5297038[/snapback] Noen har alt for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 TOPP er ikke det et populært jenteblad? Det må da være noen som hare en søster de kan låne bladet av Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hahaha, dere har for lite å finne på. Og det kommer fra en som har sittet de siste timene (og sannsynligvis bruker resten av dagen på) og sett på at filer kopieres. 5296485[/snapback] Nipples > deletion. Sry. Jeg drar opp på butikken nå, forhåpentligvis husker jeg å titte på bladet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 hvorfor vise nippels i et jentebland, sån egentlig? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 TOPP er ikke det et populært jenteblad? Det må da være noen som hare en søster de kan låne bladet av 5297390[/snapback] Eller ei jente (som er medlem) som har det? Det er forøvrig et ungdommsblad, dvs. bladet er rettet til både jenter og gutter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 TOPP er ikke det et populært jenteblad? Det må da være noen som hare en søster de kan låne bladet av 5297390[/snapback] Eller ei jente (som er medlem) som har det? Det er forøvrig et ungdommsblad, dvs. bladet er rettet til både jenter og gutter. 5297441[/snapback] Jeg leste det i mange år, mange gode svar i Mona og Mikkel (hvis jeg ikke husker feil navn nå) om ting jeg lurte på. Jeg er ikke like bekymret over når jeg får hår rundt tissemannen lengre, men det var fint å ha. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 En del spam fjernet. Mer dårlig oppførsel av den sorten vil medføre at det ikke ligger noen presang fra nissen til jul, samt at denne moderator vil gi en fin fin advarsel i før juls presang Regner med at folk har dårlig nok tid nå i før-juls tiden med juleshopping m.m. slik at man ikke har tid til mer unødvendig posting(les; spam). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hva var galt med mitt svar, egentlig? Var mitt mer spam enn det andre her? Forstår ikke at så mange gutter kan sitte å skrike etter et bilde i et blad, men ingen av dem gidder faktisk å reise seg og gå i butikken å kjøpe det. Skrik, skrik. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hva var galt med mitt svar, egentlig? Var mitt mer spam enn det andre her?Forstår ikke at så mange gutter kan sitte å skrike etter et bilde i et blad, men ingen av dem gidder faktisk å reise seg og gå i butikken å kjøpe det. Skrik, skrik. 5297890[/snapback] Vi venter på at noen skal scanne det, ingen betaler 50kr eller hva det er for brystvorter. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Må bare henge meg på her i tilfelle det kommer noe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 4 Sider og enda ingen bilder. Priceless. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nå har jeg lest gjennom hele posten i håp om å få se litt Tonenipple. Tar meg en tur ned i byen og ser i bladet istedet nå jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 4 Sider og enda ingen bilder. Priceless. 5298136[/snapback] Sikkert fordi alle sitter klistret foran PC og venter på at noen andre skal dra ræva si opp og ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har vært innom butikken siden jeg først oppdaget tråden, men du må kjøpe den for å få lest den. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 så kjøp da folkens =) eg kan ikkje gjøre det siden eg allerede er på minus =P Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Jeg har bladet og plakaten dere snakker om.... Bare å by nå gutta! Edit: Dere kan nok ikke gå og se på det i butikken fordi det ikke er nyeste utgave.. Endret 15. desember 2005 av xerminx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg