karlif Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg Perfect Dark Zero, og det er fett! Når jeg spiller singleplayer er det på menyen ett valg som heter save location. Er dette å lagre spillet?? Jeg finner ikke load game(eller noe liknende) noe sted på spillet. Hva er save location for noe?? Og hvor er load game knappen??! Jeg blir helt gal av å måte starte brettet på nytt fordi jeg ikke får lagre. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg Perfect Dark Zero, og det er fett! Når jeg spiller singleplayer er det på menyen ett valg som heter save location. Er dette å lagre spillet?? Jeg finner ikke load game(eller noe liknende) noe sted på spillet. Hva er save location for noe?? Og hvor er load game knappen??! Jeg blir helt gal av å måte starte brettet på nytt fordi jeg ikke får lagre. 5289945[/snapback] du kan ikke loade ellerr noe du må nok bare finne deg i det... Har det selv og dette er irriterende Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Save Location er hvor du lagrer profilen din, om det er på harddisken, eller på et memorycard. Det forklarer at du ikke finner load knappen. Og det finnes bare noen få "checkpoints" i spillet, forran boss battles. Lenke til kommentar
JernetTZ Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Jepp, e kjempefrustrerende paa de brettene hvor man maa stole paa at squaden som du ska guide igjennom baade by og jungel, ikkje begynner aa leve sitt eget liv,og dor 2 minutter fra maalet. Har nettopp kjort igjennom Perfect Dark paa Perfect Agent og det va paa nippet eg ikkje odela kontrollen paa Jungle og Rescue i ren frustrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå