IntelAmdAti Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har noen være på Tenerife, Playa Las America Piramides? Kan dette stedet anbefales eller bør en styre unna? Har du feriebilder å vise frem? Har reservert tur men er usikker på om jeg skal reise, har ikke vært der før og vet dermed ikke hva jeg kommer til. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Spørs hva dere er ute etter. Om dere trives med gamle fete tyskere og engelskmenn, mer eller mindre dritingse yngre varianter av det samme, enkelte nordmenn som tusler rundt og er generelt sure og fiendtlig innstilt til alle som ikke snakker norsk, eller i det minste svensk.... Men god temperatur, for det meste dårlig mat. Merkelige strender. Har vært der, aldri mer. T'Weed Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Tenerife ville jeg ha utelukket med en gang. Kanskje vurdere Kanariøyene? Playa del ingles er et fantastisk sted å være. Fins andre feriesteder for par også. Noen av de greske øyene kan være noe for dere. Men da burde dere kanskje holde dere unna Hersonnisoss, Kos og Ios. Det er typisk dritings-partysteder. Det samme med Ayia Napa om du har vurdert det. Men fremfor Tenerife hadde jeg fks gått for Mallorca ( Magaluf ). Helt konge. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Men fremfor Tenerife hadde jeg fks gått for Mallorca ( Magaluf ). Helt konge. 5292537[/snapback] ' Haha, for DET er ikke dritings-fyllested? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Dra til Santorini... var der for en del år tilbake, fint feriested. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Har noen være på Tenerife, Playa Las America Piramides? Kan dette stedet anbefales eller bør en styre unna? Har du feriebilder å vise frem?Har reservert tur men er usikker på om jeg skal reise, har ikke vært der før og vet dermed ikke hva jeg kommer til. 5289900[/snapback] Jeg har vært på Tenerife en gang, og hadde det veldig fint der. Jeg bodde et sted som heter Los Gigantes, det ligger vel på vest-kysten. Jeg kjørte igjennom Las Americas på natten på vei hjem, og jeg så bare ungdommer så langt øyet kunne se, som... Gjorde stort sett alt. Las Americas virka iallefall som en festeby, mens stedet jeg var et lite familiested. Kommer vel an på hva du vil selv. Tenerife ville jeg ha utelukket med en gang.Kanskje vurdere Kanariøyene? 5292537[/snapback] Du VET vel at Tenerife er midt i Kanariøyene? Endret 14. desember 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Da avbestilte jeg den turen, satser på Egypt eller Gran Canaria. Det slår ikke feil, takk for svarene:) Endret 14. desember 2005 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Broren min var på noen øyer litt lengre ute i atlanteren! tror de heter Asorene med z eller s husker jeg ikke! Det skulle visst være et mindre paradis Men Egypt må også være kult, har aldri vært der.. har hørt mye bra om det though Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 har selv vært i Tenerife. var der når jeg var 10år og det har hva en utrolig bra ferie. vil gjerne annbefale plassen, det er ikke alt for stort og det er lett å finne fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå