K.O. Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har tilfeldigvis fått kloa i en gammel server, og når det gjelder servere og lignende, er jeg helt blank. Så det jeg lurer på er: Hva faen kan jeg bruke den til? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nei, si det. Hva trenger du en server til? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Har du bra linje? Om du har det, kan du jo starte opp en CS, BF server ol. Lenke til kommentar
K.O. Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Har 2048/1024 kb/s Kan jeg f.eks legge websidene mine der? istedet for å ha de på web-hotell, hvor jeg har de nå... Jeg kan ikke bruke den som en ekstern harddisk vel?? Eller som router? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 sure du kan bruke den som router og filserver, sistnevnte kan bli litt vanskelig. Kommer ann på hvor kjapp den er, hva du skal ha på den, og hvor mange som skal hente småfiler. Kan sikkert også kjøre webserver på den om den er noen lunde rask. Kjørte selv lamp på en celly 600mhz med fem klienter som oppdaterte konstant uten problemer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Pælm inn Linux på den, sett opp tjenester du kan ha brukt for. Apache Samba Ldap Database FTP osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå