Pysj Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Samsung har ikke gitt opp etter den trege starten på året og planlegger 150 nye modeller i 2006. Les mer Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er imidlertid verdt å huske på at ikke alle modeller selges i alle deler av verden. At vi vil få se alle de 150 nye modellene fra Samsung neste år er derfor heller tvilsomt. Det er imidlertid også verdt å huske på at mange av modellene kommer til å bli _svært_ like Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ja, kan ikke skade det. Design betyr jo veldig mye for de fleste når de kjøper seg mobil. Så kan ha en damemodell og en herremodell, klappskjell, slide og osv med samme innhold av(kanskje noe forskjellige software) og selge det som forskjellige modeller. Men nå skal det sies at samsung har mange modeller i de fleste kategorier og har gjort det meget bra hittil med de fleste modellene sine. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Synes mesteparten av Samsungs klappmodeller er nokså like fra før, jeg, så jeg er nokså glad for at jeg ikke må holde styr på 150 til :!: Samsung holder på, ja Bra for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg