Sveini_ Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Noen som har noen meninger om hvilken som bør velges for en som ikke har brukt en pda før? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Ville muligens gått for m515 hvis jeg var deg. Palm uten fargeskjerm er rimelig dølt for å være helt ærlig. Har du ikke penger til m515/m505 bør du gå for m130. Eneste minuset med m130 er at den ikke har oppgraderbar flash ROM. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Du må ihverfall ikke kjøpe m505. Skjermen er utrolig dårlig, dessuten varer batteriet mye kortere enn en m500. m515 har jeg ikke giddet å undersøke engang. Lenke til kommentar
Sveini_ Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Oki, er det egentlig veldig nødvendig med flash rom? Og en ting til, er 8mb minne lite? og i tilfelle jeg velger 515, er 16mb minne lite? Svin Erik Lenke til kommentar
geokri Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 når det gjelder minne så er 8mb evig nok! det holder til utrolig mye! har en Vx, jeg vet jeg hadde over 90mailer, masse avtaler, og MASSE spill, jeg hadde brukt 3mb minne, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å noen gang få fylt de 8mb jeg har. fargeskjerm på en palm vet jeg ikke helt vitsen med, en palm er stort sett for avtaler og mailsjekking, skal du ha et multimediesenter kjøper du deg en ipaq eller loox, men da får du en større tynge maskin! En fargeskjerm vil også bruke utrolig mye mer strøm enn en sort/hvitt skjerm. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 når det gjelder minne så er 8mb evig nok! det holder til utrolig mye! har en Vx, jeg vet jeg hadde over 90mailer, masse avtaler, og MASSE spill, jeg hadde brukt 3mb minne, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å noen gang få fylt de 8mb jeg har. fargeskjerm på en palm vet jeg ikke helt vitsen med, en palm er stort sett for avtaler og mailsjekking, skal du ha et multimediesenter kjøper du deg en ipaq eller loox, men da får du en større tynge maskin! En fargeskjerm vil også bruke utrolig mye mer strøm enn en sort/hvitt skjerm. Lenke til kommentar
Sveini_ Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Har lest litt og funnet ut at m130 har støtte for å vise powerpoint presentasjoner og word/excel filer. Er det noen som har erfaring med det? Viss dette funker uten å måtte sitte med forstørrelsesglass så går jeg for den, viss ikke er vel m500 et naturlig valg for meg. Svein Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå