Gå til innhold

Palm M130 eller M500??


Sveini_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når det gjelder minne så er 8mb evig nok! det holder til utrolig mye! har en Vx, jeg vet jeg hadde over 90mailer, masse avtaler, og MASSE spill, jeg hadde brukt 3mb minne, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å noen gang få fylt de 8mb jeg har.

 

fargeskjerm på en palm vet jeg ikke helt vitsen med, en palm er stort sett for avtaler og mailsjekking, skal du ha et multimediesenter kjøper du deg en ipaq eller loox, men da får du en større tynge maskin!

 

En fargeskjerm vil også bruke utrolig mye mer strøm enn en sort/hvitt skjerm.

Lenke til kommentar

når det gjelder minne så er 8mb evig nok! det holder til utrolig mye! har en Vx, jeg vet jeg hadde over 90mailer, masse avtaler, og MASSE spill, jeg hadde brukt 3mb minne, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å noen gang få fylt de 8mb jeg har.

 

fargeskjerm på en palm vet jeg ikke helt vitsen med, en palm er stort sett for avtaler og mailsjekking, skal du ha et multimediesenter kjøper du deg en ipaq eller loox, men da får du en større tynge maskin!

 

En fargeskjerm vil også bruke utrolig mye mer strøm enn en sort/hvitt skjerm.

Lenke til kommentar

når det gjelder minne så er 8mb evig nok! det holder til utrolig mye! har en Vx, jeg vet jeg hadde over 90mailer, masse avtaler, og MASSE spill, jeg hadde brukt 3mb minne, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å noen gang få fylt de 8mb jeg har.

 

fargeskjerm på en palm vet jeg ikke helt vitsen med, en palm er stort sett for avtaler og mailsjekking, skal du ha et multimediesenter kjøper du deg en ipaq eller loox, men da får du en større tynge maskin!

 

En fargeskjerm vil også bruke utrolig mye mer strøm enn en sort/hvitt skjerm.

Lenke til kommentar

Har lest litt og funnet ut at m130 har støtte for å vise powerpoint presentasjoner og word/excel filer.

 

Er det noen som har erfaring med det? Viss dette funker uten å måtte sitte med forstørrelsesglass så går jeg for den, viss ikke er vel m500 et naturlig valg for meg.

 

Svein Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...