mack_ Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Da jeg prøvde å avbestille TV'en jeg bestilte på nomatica.com for en og en halv måned siden, fikk jeg meg et sjokk. Jeg fikk denne mailen: Hello,Your order is cancelled. Dear Customer In the past five years our company grew quickly with sales. In the last few months the directors have actively searched for new investors in order to finance this growth. The absence of a serious and definite offer, has forced Nomatica to seek protection and as a consequence it has been placed into administration in order to preserve the business. The search for new investors will continue. All orders that have not yet been honoured will be despatched or reimbursed once the new owners will take over the company. We wish to thank all our clients for their trust. The Directors of Nomatica Kind regards, Nomatica Dette fikk meg til å ane ugler i mosen, jeg har jo forhåndsbetalt, og jeg sendte dette: Vil dette si at Nomatica har gått konkurs?Hvor lenge vil det isåfall ta før vi får pengene tilbake? Hvorfor har dere ikke gitt beskjed om dette? Hello,You have some possibilities; to wait until january, to find another product which is in stock (at least for a part of your payment) or you can contest the payment to your credit card company (I don't know if it is possible in Norway, in Finland it is). Hva skal jeg gjøre? Er disse pengene tapt? Har jeg i det hele tatt noe jeg skulle ha sagt? Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ta kontakt med banken din og si at du ikke får varene du har bestilt. Da får du tilbake pengene, dersom du brukte Visa/Mastercard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå