Wickedlike Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Heisann, jeg har dette Skjermkortet og denne Strømforsyningen liggende, og jeg skulle hatt noe hjelp til å velge HK og CPU som passer dette, ikke noe som koster sjorta men som greit takler spilling. Jeg er glad for alle forslag, MVH Martin Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvor mye har du å bruke? AMD 64 3700+ har god ytelse, og koster ikke så mye... Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 nei er du gal, slikt noe har jeg ikke råd til, holder i massevis med 3Ghz Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Det jeg hadde var dette og denne men disse passa jo ikke skjermkortet eller strømforsyningen, jeg tenkte meg noe ikke så altformye over denne prisklassen, dette er den ramen jeg har, og det hadde vært fint om denne også passet på den nye korten men hvis dette ikke lar seg gjøre får jeg vel bytte den også Men takker for alle svar MVH martin . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå