tor1986 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bare lurte på en ting... har en nokia 6680 med datakabel, og lurer på om det går raskere å surfe på nettet med et pcmcia kort fra telenor? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hmm, det kan jeg i utgangspunktet ikke tenke meg. PCMCIA-porten er så vidt jeg vet temmelig rask. Noen fra hw.no kommer sikkert innom og kan fortelle akkurat hvor rask den er USB er naturligvis også mer enn raskt nok, men det spørs om tilkoblingen til telefonen er veldig rask. Uansett er ikke umts så veldig raskt, så det gjør kanskje ingen forskjell? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Har usb2 inngang gjennom et pcmciakort, kan ikke si at den er så treg av den grunn. Så om du bruker usb eller psmcia så har ikke det noe å si når man snakker om for lave hastigheter som umts Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Du lurer på 3g - dette er en TJENESTE, og dermed hører denne tråden således hjemme i "operatører og tjenester". Vær vennlig og les denne tråden, slik at feilposting som dette ikke skjer igjen. Flyttes fra åpen diskusjon om mobil til operatører og tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå