Gå til innhold

Toshiba Satellite 5105-s701??


nVIDIAsucks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en grunn til å ikke kjøpe den vertfall, bare ett års garanti og hvis du må sende den til statene for reperasjon vil da det året ha gått før du får den tilbake. Seff kan alt gå fint, men jeg ville nok satsa på firma med norsk support/reperasjon og 3 års garanti. (kjederlig å bruke masse penger på en bærbar, også går noe i stykker etter et år, så koster den delen like mye å får reparert som en ny bærbar)

 

og f.eks. en dell koster ikke så mye mere...

Lenke til kommentar

Den maskinen er vel rimelig rå, men jeg tror jeg ville satset på noe litt lettere og mindre - er jo litt av poenget med en bærbar at den ikke skal veie 5 kg ferdig utrustet..

 

Tips:

Compaq EVO N610C

Compaq EVO N800C

 

Disse kommer med 3 års internasjonal garanti - spiller da liten rolle hvor du kjøper dem!

Like kraftige / kraftigere enn Toshiba'en, og MYE mindre, spesielt 610C.. Tror ikke prisen skal være helt gal i USA heller i forhold til Toshibaen!

 

Har selv akkurat fått en 800C som jeg er MEGET godt fornøyd med sålangt!

Lenke til kommentar

har selv en satellite 5105-s701

 

garanti: ja, det er 1 års internasjonal garanti på den som du registrerer via nettet, så glem det med å sende den tilbake til usa hvis prob skulle oppstå.

 

det med å få utvidet garantien er jeg mer usikker på, var ikke så aktuelt for meg men synes jeg leste at det ikke var mulig...

 

Tyngde: den veier vel 3,6 kg, det er jo noe, men sammenlignet med i8200 så er det ingenting.

stor og klumpete synes jeg den IKKE er da :smile:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: akio på 2002-09-05 01:08 ]

Lenke til kommentar

støynivået er lavt, mener jeg ihvertfall. ikke hatt noe problem med den på forelesninger og diverse.

 

når jeg driver med textdocumenter og surfer osv, så kommer vifta på ca hver 5 min, og er på kun ca 5-10 sec.

 

under spilling så vet jeg ikke, fordi da legger jeg ikke merke til den :wink:

 

antar at du har lest det meste med documenter om denne maskinen, men kan nevne et par negative punkter om som jeg vet om:

 

hardisken er på 4200 rpm (eller var det 4500?), dette gjelder 5105-serien som har 60gb, på de "eldre" som f.eks s501 som har 40gb, så er den på 5600 rpm, uff toshiba!

 

du HAR en 64mb gforce 4 med 220mhz, men toshiba har satt den ned til 199mhz!!!! hvorfor vet jeg ikke, strømsparing?

uansett, per dags dato er det ikke noe fix fra toshiba når det gjelder dette, og enkleste løsning er å laste ned en sånn coolbit program som gir deg muligheten til å stille inn ønsket mhz, men så var det det med om garantien gjelder da.

 

batterilevetid, regn med at den bare varer 1 time.

 

fjernkontroll vet du at du får sikkert, men visste du at den bare funker til WinDVD? funker verken på media player eller powerDVD :sad:

 

ok, det er vel de jeg kommer på i farta, men jeg vil legge til at dette er en MEGET bra maskin som jeg er meget fornøyd med, men gidder ikke å fortelle om de gode sidene her og nå, fordi jeg antar du selv vet dem og at det vil ta hele dagen :wink:

 

er det noe mer du lurer på så bare spør :smile:

 

william

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...