espenah Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Noen som har noen kommentarer til denne? Ukens Tilbud Komplett.no - Videoseven 27' LCD TV LTV27CH Wide 16:9 (1280 x 720), 16ms, HD-ready, DVI Er på jakt etter en grei TV til å ha i stua i denne prisklassen.. Andre jeg har sett på har så liten skjerm i forhold.. 16 ms og HD Ready.. Burde funke greit det eller? Eller er LCD TV'ene i denne prisklassen veldig 'grumsete' ? Må ha flatskjerm grunnet plassmangel.. Skal monteres på vegg.. /Espen Lenke til kommentar
espenah Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Hmm.. nå går tilbudet snart ut.. Fremdeles ingen som har noe kjennskap og/eller synspunkter til denne skjermen? /Espen Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei. Du kan se litt på denne tråden jeg startet. Gjelder den samme tven. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=509497&hl= Lenke til kommentar
espenah Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Ja, den har jeg lyst på men det blir for dyrt Men jeg kunne godt gått litt ned på størrelse, hvis jeg hadde funnet en TV av bedre kvalitet men til ca. samme pris.. Det bør bare være over 20-21'.. Så hvis det f.eks er noen knallgode 24' til ca. 6000 kr er jeg meget interessert 5000-6000 kr er maks hva min lommebok tåler Noen som har noen tips? /Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå