AM2petterk Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hey! Jeg fikk tidligere idag vite at skriving fra ext3 til ntfs ikke var en god ide, så jeg fant ut at eneste utveien for å få lagt over backup'n min fra linux'n til windows'n, var å brenne det ut. Nå viste det seg sånn, at jeg ikke har noe slags brenneprogram som virker i Slackware 10.2, så om noen kunne foreslå noen andre bra brenneprogrammer? Gjerne som er grafiske? Noe ala k3b, men k3b virker desverre ikke hos meg, prøvd å innstallere fra source osv, men går ikke. MVH, Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Alle grafiske brenneprogram bruke samme backend, så hvis et ikke virker er det støre sjanser for at et annet ikke virker heller! Personlig bruker jeg GnomeBaker. Eller du kan prøve å brenne fra komandolinjen, og se hvilke feilmeldinger du får: growisofs -Z /dev/dvdrw -R -J /sti/til/filer/ Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Slackware har growisofs, det finnes også K3B i /extra. Hva er det som ikke fungerer i K3B? hvilken kernel bruker du? kjørte du som root? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 hmm, du kan jo mounte ext3 systemet i windowsen din? så slipper du å brenne ut:-) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 K3B! Har alltid brukt det og det funker fin fint. Den ser skikkelig gay ut, men den funker! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 K3B!Har alltid brukt det og det funker fin fint. Den ser skikkelig gay ut, men den funker! 5290626[/snapback] Javel synes k3b har det beste gui jeg har vært borti når det gjelder brenneprogram. enkelt, intuitivt og ryddig. G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå