rvenes Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Eg trenger eit skjermkort nr 2 i maskina mi. Fra før har eg eit Ati X850XT som eg skal ha som hovedskjermkort. Mine krav er som følgende: 2x DVI Lydlaust. Det bør også være pci-e (ikkje agp i allefall) vanlig pci går vel til nøds. X850XT kortet mitt er vannkjølt, det samme med cpu, så noke støvsugerstøyskjermkort vil eg ikkje ha inni! Kan dere finne eit skjermkort? og prisen... bør jo ikkje være for dyrt... da kan eg likså godt vente litt og nedgradere x850xt'n til skjermkort nr2 om ei stund. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det du kan gjøre er å kjøpe deg f.ex en Zalman GPU-kjøler, VF700-AlCu. Funkerte flott hos meg på et Nvidia 5800 kort fra gainward. For å si det sånn: Etter at jeg installerte denne, så har jeg irritert meg over støyen på cpu-kjøleren og harddisken :!: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du finner en del X700 kort med dobbel DVI og vifteløs heatpipe kjøler til ~1100,- tror jeg. Det er så vidt jeg vet de billigeste kortene med to DVI kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå