Ivan Drago Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvilke spill anbefaler dere til system link? (xbox lan) Vi skal spille en del i jula, trenger derfor noen tips. Gjelder vanlig xbox, ikke 360! Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Halo2 tett etterulgt av Halo! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Hvilke spill anbefaler dere til system link? (xbox lan)Vi skal spille en del i jula, trenger derfor noen tips. Gjelder vanlig xbox, ikke 360! 5289162[/snapback] Halo2 og Far cry.Rallisport challenge2 er også kul men desverre få som spiller den der. Endret 13. desember 2005 av dudley.no Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Hvilke spill anbefaler dere til system link? (xbox lan)Vi skal spille en del i jula, trenger derfor noen tips. Gjelder vanlig xbox, ikke 360! 5289162[/snapback] Disse spillene er ikke akkurat av nyeste dato, men de er nå bra lell. http://gamer.no/features/xbox_lan_2002/testing1.html Andre spill som burde gjøre nytta: Forza Motorsport (play.com har det til rundt 100 kroner nå) Begge HALO-spillene Rainbow Six Amped 2 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Halo og Halo 2. Halo må du spille først, ekstremt mye - for så å kose seg med 2'ern. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 er vel ikke vits å skrive halo og halo 2 mer.. men rainbow six spillene er også bra på system link Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Har både HALO 1 og 2. Helt klart fete spill i system link (men jeg liker ikke single player delen særlig), men vi begynner å bli litt lei. Har også prøvd litt rainbow six, men føler det er svært dårlig motor i spillet. Hakkete, upresist og tregt. Uforutsigbart om man treffer eller ikke. Det er selvsagt mer realisme, men liker god flyt i spillene. Far Cry har jeg nylig skaffa, så det gleder jeg meg stort til å teste i system link. Single player delen er ihvertfall det beste jeg har vært borti på XBOX. Forza og rallisport 2 må jeg skaffe. Flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå