AM2petterk Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Hei! Jeg har nylig formatert windows-partisjonen min, og tok over en del av det jeg hadde paa den, til linux partisjonen min, som jeg hadde tenkt til aa legge over igjen. Windows partisjonen er mountet paa en mappe, som jeg kalte /ntfs-c. Jeg kan vise/kj0re ting fra windows partisjonen, men faar en feilmelding naar jeg skal legge over tinga fra EXT3 partisjonen min, over til NTFS partisjonen. Noen som har et tips om hvordan jeg skal faa endret rettighetene mine paa windows partisjonen? slik at jeg faar lagt over backup filene mine! MVH! Endret 13. desember 2005 av Petter3k Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 ALDRI skriv til NTFS fra linux... ALDRI.. du kan skrive til fat32 men ALDRI ntfs. det har med at støtten linux har til ntfs er ikke god på skriving og anbefales absolutt ikke Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 hehe, okey, men da faar jeg vel heller brenne ut det jeg har da:/ Takker for raskt svar btw:D Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Du kan installere ext2fs i Windows og hente filene fra linuxpartisjonen din. Så slipper du å kaste bort ei DVD-plate eller fem. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 reformater windows partisjonen til FAT32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå