jdmonstad Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Hei, Har fått tilbud fra jobb om å kjøpe en brukt maskin. Det er førlgende specs: 40 GB, CD-ROM, nettverkskort, 256 mb ram, får også med en 15' flatskjerm. Maskinen er 3 år gammel. Prisen er 500,- Det må vel sies å være et rimelig bra kjøp? (Trenger en pc til kun surfing, word o.l. til kona.) Mvh JDM Endret 13. desember 2005 av jdmonstad Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Tror nokk ikke du skal klage, men den holder nokk ikke til mere enn sufing:) Men prisen er nokk helt grei;) Helt egentlig siden det er jobben din og det er en såppas gammel utradert maskin burde du fått den:) Mvh Itw Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er da bra til surfing, hvis du(kona) bare skal surfe. Tviler på at kona di spiller ? Jeg ville vertfall slått til Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er enig at det er en fin pris til en vanlig surfemaskin, så du bør slå til liksom hva for du for 500spenn her i dette landet? Grattiz med innlegg nr 1000 Bundy Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Blir nok dårlig med spilling på kona, sånn bortsett fra Minesveiper, Kabal og hjerter liksom... Men, i og med at jeg mest sannsynlig har noe mer RAM liggende som kan brukes til den så tror jeg at jeg slår til på den. Takk for hjelpa dere! Mvh JDM Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 det hjelper nok hvertfall med litt ram til om det er xp som kjører på den! Men en grei nok surfepc hvertfall.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Den ville jeg ha kjøpt iallfall. Bare en 15" flatskjerm til 500 kr er jo en ok pris. Maskina er jo "gratis" da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå